سازماندهی و طراحی نیروی فروشی

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت
تعداد صفحات: 19
«سازماندهی و طراحی نیروی فروشی»
مدیر فروش بایستی توجه و تمرکز خود را بصورت قابل ملاحظه ای روی نیروی فروش قرار دهد. مدلی که برای سازماندهی یک نیروی فروش دچار تغییر و تحول و پیشرفت می شود، از یک مدل عمومی تبدیل به یک مدل خاص و ویژه می شود و از یک مدل استراتژیک به یک مدل تاکتیکی و از یک مدل در مقیاس بزرگ تبدیل به مدلی برای جزئیات سیستم می شود. چهارچوب و قالب تصمیم و اقدام اولیه این است که چه کانالهایی می توانند برای جلب مشتری بیشتر مؤثر واقع شوند. و همین طور، آیا بهتر است از فروشندگان مستقیم خود و بدون واسطه استفاده کنید یا در برخی موارد فروش از سازماندهی غیر مستقیم و فروشندگان غیر مستقیم استفاده کنید؟ آیا شما ترکیبی از توزیع کنندگان، سازمانهای مرتبط با فروش و شرکتهای بازاریابی و همین طور اقتصاددانان و متخصصین امور اقتصادی و کانالهای تلویزیونی مربوط به فروش کالا و توزیع کنندگان (با تجربه و ماهر) را به کار خواهید گرفت؟ اولین انتخاب شما فراهم کردن و ایجاد ترکیبی از کانالهای فروش می باشد، دومین تصمیم مربوط به این است که چگونه این کانالها را بوسیله خط تولید، مشتری اصلی و عمده و یا بخش فروش بهم مرتبط کنید. ما این موارد را تحت عنوان طراحی (و ایجاد ساختار) نیروی فروش می نامیم. حرکت از عمومیت بیشتر به سمت موارد خاص بایستی در مرحله بعد، به این موضوع اختصاص یابد که چه تعداد فروشنده مورد نیاز است و همین طور تعیین محدوده و چهارچوب کاری برای آنها است. ما این بحث را به نام به کارگیری (نیروی کار) و تعیین ابعاد فعالیت می نامیم.
در جدیدترین اقدامات تاکتیکی، یک مدیر فروش بایستی به فروشندگان در مدیریت زمان و محدودة کاری کمک کند. چطور یک فروشنده در بهترین وضعیت از نظر زمانبندی قرار گرفته و محدودة کاری خود را در مورد مشتریان جدید و بقیه مشتریان مدیریت کند؟ چه تغییراتی بایستی برای مشتریان دارای اعتبار کمتر صورت بگیرد؟ چگونه یک فروشنده می تواند بهترین کارآیی و بازده را داشته باشد؟ انتخاب کانال، معماری و تعیین ساختار، به کارگیری (نیروهای کار) و مدیریت چهارچوب و قلمرو کاری می تواند بر درآمدها و هزینه ها تأثیر عمده ای داشته باشد. مقایسه تغییرات سریع در قرن بیستم تحول و دگرگونی قابل توجهی را نشان می دهد. محصولات، مشتریان، رقبا، تکنولوژی، بازارهای خرید و فروش، کارمند و تغییر استراتژی باعث می شوند که در زمینه فعالیت انتخاب مناسبی انجام دهید. براساس آنچه در این کتاب بیان شده است، تجارت یک فرآیند دینامیک، پویا و مرتباً در حال تغییر و تحول می باشد، آینده هدف را دچار تغییر می کند. اگر شما می خواهید فعالیتی را آغاز کنید، بایستی بدانید چه کانال مناسبی می تواند، شما را به هدف برساند؟ بسیاری از مدیران مصمم بوده و مسیر کاری خود را ادامه می دهند و همین طور ساختار بکارگیری نیروی کار یا تبادل و تعامل صنعتی را اصلاح می کنند و براساس نتایج حاصله، فعالیت خود را ادامه می دهند.
به نتایج و عقاید و نظریات بر جای مانده از گذشته دقت کنید. جذب کارمندان مناسب، به کارگیری آنها، انتخاب مسیر فعالیت، مدیریت و اداره محدوده و چهارچوب کاری این شانس را برای شما ایجاد می کند که در تجارت فرد موفقی باشید. موضوع چگونگی پرداخت دستمزد، آموزش، جبران ضرر و زیان فروشنده، مسیرهای فروش نامناسب و غیر کارآمد، نمی توانند برای رسیدن به حداکثر میزان تولید، مشکل و مانعی ایجاد کنند.
«نقطه برابری دخل و خرج فروشنده و محدوده و مرز مالیات»
در فصلهای قبلی، در مورد اهمیت استراتژیک کاهش چرخه فروش و جستجو برای خرید، کاهش چرخه آموزشی و سرعت بیشتر برای به کارگیری فروشنده از 0 تا حداکثر میزان مورد نیاز برای بیشترین میزان تولید و همین طور حداقل مالیات، بحث شده است. رسیدن به این اهداف استراتژیک نیازمند ایجاد مدلهایی برای محاسبه محدوده درآمد، می باشد. در فصل قبل در مورد درآمد یکساله ناشی از به کارگیری یک فروشنده، بحث کردیم. این مطالب، درآمدهای حداقل این فرد را ارائه داده و تا بتوان به نقطه برابری دخل و فرج، رسید. با کم کردن این هزینه ها از درآمدهای یکساله، میزان حداقل درآمد برحسب دلار بدست می آید. نقطه برابری دخل و خرج یک فروشنده به نحوه کارکرد او در شرایط کاری جدید و در محدودة جدید بستگی دارد.
بعنوان یک شرکت تجارت الکترونیکی، B2B برای پرداخت دستمزد به فروشندگان جدید خود در Louisiana ، تگزاس و Oklahoma ، روشی را به کار گرفته است. با استفاده از مطالب بیان شده در فصل قبلی هزینه هایی وجود دارند که بطور مستقیم به فروشنده / محدودة کاری، مربوط می شوند. فرض کنید کل این مبلغ 150/000 دلار باشد. و فرض کنید محدودة درآمد کل، پس از تعیین هزینه های ساخت و تولید و پس از تعیین هزینه سرویس و خدمات، تعیین شود.
نقطه برابری دخل و خرج برای فروشندگان جدید، 300,000 دلار است که نهایتاً یک محدودة 150/000 دلاری را با در نظر گرفتن 50 درصد، درآمد کالای فروخته شده، ایجاد می کند. هزینه های فروش، تجارت و نظارت و بررسی بدلیل وجود این فروشندگان جدید، ثابت شده و دچار تغییر و تحول نمی شوند. از طرفی دیگر، نقطه برابری دخل و خرج می تواند برای یک فروشنده افزایش یابد. فرض کنید، فروشندگان جدیدی را در مسیر قرار داده ایم که درآمد آنها 150/000 دلار است و درآمد کالای فروخته شده همان مقدار 50 درصد باقی بماند. اما محدودة موجود با توجه به جذب بهتر مشتری و افزایش میزان فروش، تغییر کند و هزینه های نظارتی و هزینه های مربوط به بخش فروش در محدودة 30 درصد قرار بگیرد. بنابراین شرکت حداقل نیاز به 20 درصد سود دارد. تا در محدودة تعیین شده، قرار بگیرد. نقطه برابری دخل و خرج برای تمام فروشندگان در یک محدودة 750/000 دلاری قرار می گیرد، که در نهایت منتهی به سود 150/000 دلاری برای شرکت می شود. ما آنچه را که بایستی ببینیم مدیریت می کنیم. دانستن نقطه برابری دخل و خرج به شما در تصمیم گیریها کمک می کند. دانستن و آگاهی از محدودة فعالیت هر فروشنده به شما در انجام تغییرات کمک می کند. بعنوان مثال مدیر یک شرکت داروسازی، 7 فروشنده در اختیار دارد که گزارشات فروش خود را به او اعلام می کنند. برای هر یک از این فروشندگان، مدیر شرکت براساس نوع و میزان فعالیت آنها قلمرو و محدودة کاری را تعیین می کند. تعیین درآمدها پس از در نظر گرفتن میزان کاهش قیمتها، بصورت زیر انجام می شود:
پاداش و دستمزد مستقیم کل فروشندگان
درآمدهای جانبی
هزینه های دفتر، برقراری ارتباط، پذیرایی و ضرر و زیان تجارت
سایر محصولات :
سازماندهی و طراحی نیروی فروشی
سازماندهی و طراحی نیروی...
مقاله درباره wimaxمقاله درباره wimax...
پاورپوینت در مورد شکست الکتریکی در عایقهاپاورپوینت در مورد شکست...
تحقیق درمورد توسعه انسانی در ایران و جهان 28 صتحقیق درمورد توسعه انسانی...
روبوتهای نرم افزاریروبوتهای نرم افزاری...
بندر لنگه 8 صبندر لنگه 8 ص...
ترمزترمز...
بند 24 ماده 55 قانون شهرداری ها 5 صبند 24 ماده 55...
مقاله درباره What is the effect of CNG on petrol engineمقاله درباره What is the effect...
تحقیق درمورد تمدن بین النهرین و ایران باستانتحقیق درمورد تمدن بین...
پاورپوینت در مورد شل کننده های عضلات اسکلتیپاورپوینت در مورد شل کننده های عضلات...
بناهای تاریخی 25 صبناهای تاریخی 25...
بسترهای سرمایه گذاری مناسب با توجه به سرمایه ، فرصتها و تهدید ها 20 صبسترهای سرمایه گذاری مناسب...
مقاله درباره W H Oمقاله درباره W H O...
تحقیق درمورد تمدن بین النهرین 10 صتحقیق درمورد تمدن بین النهرین 10...
پاورپوینت در مورد شاخصهای بهداشتی ذیج حیاتیپاورپوینت در مورد شاخصهای بهداشتی ذیج...
تاریخچه بمب اتمتاریخچه بمب اتم...
مقاله درباره VPN یا Virtual Private Network شبکهمقاله درباره VPN یا Virtual Private Network...
تحقیق درمورد تمثیلاتتحقیق درمورد تمثیلات...
پاورپوینت در مورد سازماندهی و رهبریپاورپوینت در مورد سازماندهی و رهبری...
بیوشیمیبیوشیمی...
مقاله درباره VPNمقاله درباره VPN...
بزهکاری 49 صبزهکاری 49 ص...
تحقیق درمورد تفاوت مشروطیت و انقلاب اسلامیتحقیق درمورد تفاوت مشروطیت و...
بیماری های گندمبیماری های گندم...
پاورپوینت در مورد روش مالتی پلکس OFDMپاورپوینت در مورد روش مالتی پلکس OFDM...
بررسی وضعیت اشتغال در جهان سوم 11 صبررسی وضعیت اشتغال در جهان سوم 11...
مقاله درباره VLAN XSLمقاله درباره VLAN XSL...
تحقیق درمورد تعریف سبک و انواع سبک های ادبی در شعر فارسی 16 صتحقیق درمورد تعریف سبک و انواع...
بررسی فرایند زندگی وقلمرو فکری مولوی 14 صبررسی فرایند زندگی...
مقاله درباره umlمقاله درباره uml...
پاورپوینت در مورد سوء رفتار با زنانپاورپوینت در مورد سوء رفتار با زنان...
بررسی علل ناسازگاری دانش آموزان 46 صبررسی علل ناسازگاری...
تحقیق درمورد تعریف جنگ 31 صتحقیق درمورد تعریف...
مقاله درباره ابو نصر محمد بن طرخانمقاله درباره ابو نصر محمد بن...
بررسی عقاید التون مایو 17 صبررسی عقاید التون مایو 17...
بیدل دهلویبیدل دهلوی...
پاورپوینت در مورد سرطان پوستپاورپوینت در مورد...
تحقیق درمورد تعریف یادگیریتحقیق درمورد تعریف...
مقاله درباره اتومقاله درباره اتو...
بیوشیمی مواد غذایی و تغذیه انسانیبیوشیمی مواد غذایی...
بررسی روند روبه کاهش سرمایه اجتماعی 21 صبررسی روند روبه...
مقاله درباره ابراهیمیمقاله درباره ابراهیمی...
پاورپوینت در مورد خلاصه ی کتاب امام علی عازنگاه اندیشمندان غیرشیعهپاورپوینت در مورد خلاصه ی کتاب امام...
بیماری های طیوربیماری های طیور...
بررسی راهکارهای عملی کاهش ضعف املاء در دانش آموزان و آموزش و پرورش 41 صبررسی راهکارهای عملی کاهش ضعف املاء...
تحقیق درمورد تصوف عاشقانه روزبهان بقلی شیرازیتحقیق درمورد تصوف عاشقانه روزبهان بقلی...
بیماریهای گاویبیماریهای گاوی...
مقاله درباره اثر ورزش روی دستگاه گردش خونمقاله درباره اثر ورزش...
دانلود شبیه سازی اینورتر تک فاز با کلید زنی موج مربعیدانلود شبیه سازی اینورتر تک فاز...
مقاله درمورد آشنایی با معماری آتشکده ها در ساختمانتوضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت SSL (secure Socket Layer
پاورپوینت عوامل مؤثر در کیفیت دوره های آموزشی و سطح رضایت کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ایذه
پاورپوینت روش تحقیق پیشرفته
پاورپوینت نحوه نشستن
پاورپوینت فیبرنوری وسیستم مخابرات فیبرنوری
دارو گیاهی 60 ص
مقاله تغذیه
پایان نامه مطالعات پایه فرهنگ و هویت
پاورپوینت اصلاح گل نرگس
دانلود فایل فلش نایاب M706 MB V5.2 MT6572
دانلود فایل فلش نایاب M706 MB V5.2 MT6572
پاورپوینت کشور عراق
کلمات کلیدی :رآمد کالای فروخته مدیر فروش ایستی راحی نیروی فروشی نقطه رابری محدودة کاری هزینه های 150 000 فرض کنید فروشندگان دید 000 لاری فروشنده محدودة فروشندگان هزینه میزان رابری ایستی نیروی فعالیت
- ۹۶/۰۸/۰۹